Home Care Assistance is een van de grootste en snelst groeiende thuiszorgbedrijven ter wereld, met meer dan 200 locaties en 10.000 werknemers in de Verenigde Staten, Canada en Australië. Ze zijn bekend van hun bekroonde boekenreeks over een gezonde levensverwachting, hun baanbrekende programma voor cognitieve therapie en hun innovatieve voorlichtingscampagnes voor consumenten.
Uitdagingen:
Ondersteuning consumentenmarketing voor meer dan 88 wereldwijde franchisevestigingen
Multi-regionale concurrentie binnen de gezondheidszorg industrie
Visuele merkbekendheid en samenhang
Opbouwen van belangrijke relaties met leveranciers met digitale, consumenten- en aanbevelingsmarketingstrategieën
Oplossingen:
Raadgevende benadering van ondersteuning voor franchise kantoren in Marketing Analyse, Beoordeling, en Strategie
Inhoud en visuele merkinitiatieven via digitale marketing, consumenten- en aanbevelingsmarketing (bijv. inhoud en ontwerp voor sociale media, banneradvertenties, SEO/PPC)
Beheren van wereldwijde leveranciersrelaties
Voortdurende opleidings- en trainingsmodules
Resultaten:
+ 27% YOY (Year-Over-Year) van omzet
Digitale marketingcampagnes met een verbetering van de algemene prestaties op het vlak van conversies met +80%
Verhoogd gebruik van sociale media door franchisenetwerk tot 43% - ondersteuning voor beheer van sociale media en maken van content voor kantoren in de VS, Canada en Australië
Verhoogde consumentenleads van online leads met 9%
Merkbekendheid van Nationale Australië site ontwikkeling en lancering
Heidi is well rounded, creative, passionate as well as professional. Her skills and knowledge in the marketing arena are top notch. She is a connector of people and brings teams together to ensure you get the best of the best. Some people merely go to work and others add a value to the position that is hard to describe. Heidi is one of those people!